0 oy
313 göst.
19 Eylül 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (58 puan) sordu
Adetime 10 gün var ve yumurtlama gunumden 11 gün geçdi test yapdim 2 ci cizgi yok hamilelik yok biliyorum .sadəcə merak etdim 2 ci cizgi bəyaz olan oldumu hiç ?
Gebelik haftası Uyqulama ilə 3

1 cevap

0 oy
19 Eylül 2022 (1,168 puan) cevapladı
Bazen beyaz çizgi çıkabiliyor canım bendede oldu 
19 Eylül 2022 (58 puan) yorumladı
Hamile kaldinmi sora canim
19 Eylül 2022 (1,168 puan) yorumladı
Yok canım kalamadım ne zaman test yapsam ardından âdet oluyorum zaten:(
19 Eylül 2022 (58 puan) yorumladı
İnşallah tez zamanda allah nəsib edər canım benim
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 566 göst.
0 oy
5 cevap 697 göst.
6 Mayıs 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Leman24 (653 puan) sordu
0 oy
2 cevap 322 göst.
0 oy
7 cevap 1,144 göst.
17 Mart 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Linayca (461 puan) sordu

1,512,747 soru

24,673,270 cevap

367,385 kullanıcı

...