0 oy
178 göst.
18 Eylül 2022 Doğum kategorisinde (270 puan) sordu
Merhaba 36+0dayım. Doktorum 40.haftaya kadar bekleriz uygun olursa suni sancıyla başlarız, olmadı o zaman sezeryana dönebiliriz dedi. Benim sorum şu, 40 hafta 40+ mı yoksa 39+ mı, nasıl hesaplamalıyım?
Gebelik haftası 36

1 cevap

0 oy
19 Eylül 2022 (20 puan) cevapladı
40inci haftaya girince canım 
-Reklam-

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,328 soru

24,667,832 cevap

367,085 kullanıcı

...