0 oy
343 göst.
13 Eylül 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (62 puan) sordu

6hafta 2gunluk hamileyim 2gundur boyle ara ara leke gelio ayin 10doktora gitmiştim bir sıkıntı yok herşey yolunda dedi ama korkuyorum 

image

Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

2 Cevap

0 oy
13 Eylül 2022 (448 puan) cevapladı
Evet sorun yok bu akintilar gayet normal korkmayin kana dönüşürse o zaman tekrar doktora görünmeniz gerekebilir
-Reklam-
0 oy
13 Eylül 2022 (650 puan) cevapladı

Valla canm bende de oluyordu böyle akıntılar ben doktora gittim düşük önleyici verdi bence git 

image

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 480 göst.
13 Eylül 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Rana davran (62 puan) sordu
0 oy
3 cevap 436 göst.
0 oy
3 cevap 663 göst.

1,512,684 soru

24,672,310 cevap

367,329 kullanıcı

...