6hafta 2gunluk hamileyim 2gundur boyle ara ara leke gelio ayin 10doktora gitmiştim bir sıkıntı yok herşey yolunda dedi ama korkuyorum
Valla canm bende de oluyordu böyle akıntılar ben doktora gittim düşük önleyici verdi bence git
1,512,684 soru
24,672,310 cevap
367,329 kullanıcı