0 oy
208 göst.
12 Eylül 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (553 puan) sordu
Kızlar merhaba enfeksiyon var bende sürekli sancım çıkıyor sancılanıyorum sizler enfeksşyon varken kaçıncı haftada doğum yaptınız ? 
Gebelik haftası 35+2

1 cevap

0 oy
12 Eylül 2022 (429 puan) cevapladı
38+6 da yaptım enfeksiyon da doğumla birlikte gitti şükür bencnirnal doğum yaptım
12 Eylül 2022 (553 puan) yorumladı
Ay inşallah bende çok beklemeden doğururum normal doğumla
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 456 göst.
30 Aralık 2023 Hamile Kalamama kategorisinde Dilek_04 (125 puan) sordu
0 oy
1 cevap 189 göst.
7 Temmuz 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Mvlde (1,028 puan) sordu
0 oy
4 cevap 314 göst.

1,512,230 soru

24,666,621 cevap

367,022 kullanıcı

...