Doktorum ilk 3 ay pek önermiyoruz, ama eğer çok şiddetli ağrın varsa içebilirsin demişti. Ben de baş ağrısı için 3 aya kadar 2 kez içtim çok şiddetli baş ağrısı çektiğim için.
Bende aliyorum 2 bölüp 1 parcasini aliyorum bendekisi 500mg
Bas agrisida stresi cocuga geçiriyormus ben öyle ikna oldum aliyorum artik yarim sanada cok gecmis olsun sevgiler
1,512,340 soru
24,667,970 cevap
367,100 kullanıcı