0 oy
68 göst.
7 Eylül 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (302 puan) sordu
Kizlar bebeğim 3 kilo doktor 38+5 ya sezaryenle alicak o zamana kadar bebek kilo alirmi?Bide sanirim belden ulaştırma varmış sizce onu iyi yoksa hepten anestezi almakmi bilgisi olanlar yardımcı olursa sevinirim
Gebelik haftası 37+4

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,340 soru

24,667,966 cevap

367,100 kullanıcı

...