0 oy
174 göst.
7 Eylül 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (182 puan) sordu
 Afedersiniz benim doğurma dönemim 14 eylül ama bebek 1 hafta geriden büyüyor dedi doktor o yüzden 21 Eylül dendi dönemim ben şu an 39 haftalık mı 38 haftalık mıyım arkadaşlar
Gebelik haftası 38

1 cevap

0 oy
7 Eylül 2022 (8,866 puan) cevapladı
Sen adetine gore hesaplayacaksın canım 
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 299 göst.
16 Ağustos 2023 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde Nrmin (2 puan) sordu
0 oy
0 cevap 129 göst.
0 oy
6 cevap 636 göst.
3 Aralık 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Mehmetakif (148 puan) sordu
0 oy
4 cevap 634 göst.

1,512,355 soru

24,668,145 cevap

367,111 kullanıcı

...