0 oy
182 göst.
6 Eylül 2022 Hamilelik Alışveriş kategorisinde (141 puan) sordu
Merhaba ilk gebeligim pek bilgim yok oyuzden bebek bexi yenidogan kac tanelu almak lazim.molfix veya sleepy markasini dunuyorum sizce hangisi daha iyi?bide bazan indirimde oluyor bu bezler 12 126 taneli.yenidogan 126 1paket alsam cok olurmu yoksa iyimi ?
Gebelik haftası 26

2 Cevap

0 oy
6 Eylül 2022 (2,779 puan) cevapladı

Yok canım çok değil ben 4 aydır sleepy kullanıyorum memnunum 180 li falan oluyor o şekil alabilirsin ilk zaman çok yapıyorlar ben 1 bezi değiştirirken yaptığını bilirim boşa çok bez attık  :)

6 Eylül 2022 (141 puan) yorumladı
Tesekkurler canim
-Reklam-
0 oy
6 Eylül 2022 (1,611 puan) cevapladı
1 no yu çoklu paket alcaksan 120 180 gibi 2 paket alsan yeterli. 2 no ya çabuk geciliyo hizli kilo aliyolar. 
6 Eylül 2022 (141 puan) yorumladı
Anladm tesekkurler

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 459 göst.
0 oy
13 cevap 673 göst.
16 Şubat 2023 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde Gizem Uzuno (8 puan) sordu
0 oy
10 cevap 994 göst.
0 oy
4 cevap 685 göst.
21 Nisan 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Mlsa . (1,160 puan) sordu

1,512,374 soru

24,668,351 cevap

367,122 kullanıcı

...