0 oy
158 göst.
4 Eylül 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (1 puan) sordu
Faktör v leiden homozigot olup 70 kilo üste arkadaşlar kaçlık iğne kullanıyorsunuz. 
Gebelik haftası 16

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 196 göst.
14 Eylül 2023 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde Sahidens (60 puan) sordu
0 oy
0 cevap 130 göst.
15 Mart 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde N khrmn (69 puan) sordu
0 oy
0 cevap 159 göst.
21 Mayıs 2022 Hamilelikte Testler kategorisinde Nghnuzn (52 puan) sordu

1,512,233 soru

24,666,637 cevap

367,026 kullanıcı

...