Giriş
Hatırla
Üye Ol
Gebe Soru Cevap
Ana Sayfa
Sorular
Cevapsız
Kategoriler
Üyeler
Bir Soru Sor
Gebelik dışı Soru&Sohbet
Bebek Bakımı
Bir Soru Sor
Asıyla ilgili bi bakarmısınız
0
oy
367
göst.
3 Eylül 2022
Hamilelik Dönemi Genel
kategorisinde
Cigdem casa
(
101
puan)
sordu
İyi günler biz 24+5 olduk ve aşı olamdık doktorumuz gerek yok dedi ama sizede sormak istiyorum aşı olmayan varmı bi problem olurmu etrafımdaki herkes aşı olmus
Gebelik haftası
24+5
Bu soruya cevap vermek için lütfen
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
8 Cevap
0
oy
3 Eylül 2022
Bebekveannesi
(
1,037
puan)
cevapladı
Neden gerek yok dmeis ki bende doktoruma sordum aşılarını aksatma ol demişti
Lütfen yorum eklemek için
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
-Reklam-
0
oy
3 Eylül 2022
Handanmy
(
1,611
puan)
cevapladı
Aşı önemli. Sağlık ocağındaki ebe zaten takibini yapiyo. Dr değil. Normal doğumda alttan dikiş ya da sezeryan ameliyatı için gerekli bunlar. Tetenoz mutlaka olmalısın.
Lütfen yorum eklemek için
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
0
oy
3 Eylül 2022
ozgee1
(
2,817
puan)
cevapladı
Yani doktorun neden öyle dedi bilemem canım ama tetonoz aşısı gerçekten çok gerekli bı aşı hem anne hem de bebek açısından
Lütfen yorum eklemek için
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
0
oy
3 Eylül 2022
Babiliii
(
89
puan)
cevapladı
Merhaba canım ben 19 ve 24 oldum hatta 2 gün oldu ikinciyi vuralı şeker yüklemesi yapılmadan vurul dedı doktorum 1 hafta sonra da şeker yüklemesi var
Aşı önemlidir vurulmamı önerırım
Lütfen yorum eklemek için
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
0
oy
3 Eylül 2022
Tsuvok
(
187
puan)
cevapladı
Ben zaten olma taraftarı değildim iki farklı şehirde doktora görünüyorum ikisi de tetonoz şimdi de olsan doğumdan sonra da olsan değişen nişey yok dedi ben de hiç olmazsam dedim doktorlarında eski sistem değil merdiven altı bir yerde doğum yapacaksın öyle paslı aletler kullanılsın senin de tetonoz olman gereksin dedi. Ben de bu yüzden olmadım.
Lütfen yorum eklemek için
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
0
oy
3 Eylül 2022
Kubratkk
(
1,058
puan)
cevapladı
Cok fazla gec kalmis saayilmazsiniz kaydinizin bulundugu saglik ocagina basvurun 30 haftadan once yine olabilirsiniz olmanizi tavsiye ederiz tetenozun nerden nasil bulasacagi hic belli olmaz cunku sadece pasli aletlerde degil hayvan diskisinda ve bazi topraklarda da bulunur ve bebek icin cok zararli birsey tetenos virusu siz saglik ocaginiza basvurun onlar sizin icin gerekeni yapar
3 Eylül 2022
Cigdem casa
(
101
puan)
yorumladı
Kıbrısta saglık ocagı yok malesef
3 Eylül 2022
Kubratkk
(
1,058
puan)
yorumladı
Kibrista oldugunuzu bilmiyordum
Lütfen yorum eklemek için
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
0
oy
3 Eylül 2022
Beyzaa95
(
3,758
puan)
cevapladı
Bana da doktor ol dedi niye olma demiski size
Lütfen yorum eklemek için
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
0
oy
3 Eylül 2022
1prens3prensesannesi
(
1,605
puan)
cevapladı
Sağlık ocağına gıtmıyomusunz
3 Eylül 2022
Cigdem casa
(
101
puan)
yorumladı
Hayr kıbrısta saglık ocagı yok
3 Eylül 2022
1prens3prensesannesi
(
1,605
puan)
yorumladı
Hmm onu bilemeyiz canım o zmn.turkiyede saglıc ocaklarında 5.aydan sonra kontroller oluyo ben 22 haftalıkken yapıldı aşi
Lütfen yorum eklemek için
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
Hadi sende yardım et cevapsız soruları bitirelim
İlgili sorular
0
oy
9
cevap
458
göst.
Asıyla ilgili bi bakarmısınız lütfennn
3 Eylül 2022
Hamilelik Dönemi Genel
kategorisinde
Cigdem casa
(
101
puan)
sordu
Kategoriler
Tüm kategoriler
Doğum
(89,545)
Hamilelik Dönemi Genel
(445,870)
Hamilelikte Anne Sağlığı
(67,399)
Hamilelikte Bebek Sağlığı
(62,864)
Hamilelikte Beslenme
(7,819)
Hamilelikte Güzellik
(2,678)
Hamilelikte Spor
(537)
Hamilelikte Testler
(24,780)
Hamilelik Alışveriş
(10,861)
Hamile Kalamama
(16,581)
Tüp Bebek
(2,991)
1,512,333
soru
24,667,886
cevap
367,091
kullanıcı
...