Kızlar bu gün doktora gittim vaginal birde üsten bakdı hamilelik gözükmüyor dedi. 2aydır regl olmuyorum + test 2 cizgi çıktı. Anlamdım((( 10 gün sonra tekrar gidicem. Geç döllenme ola bilir dedi. Çok heves etdim kızlar çok
1,512,150 soru
24,665,578 cevap
366,955 kullanıcı