0 oy
706 göst.
1 Eylül 2022 Doğum kategorisinde (182 puan) sordu
Kızlar benim doğurma günüm 14 Eylül dedi doktor ama bildiğime kadar 35 haftalıkım şu an ikide bir denişiyor doğurma günüm bir Ekim diyorlar bir eylül sizin denişme oldu mu hiç
Gebelik haftası 35

4 Cevap

0 oy
1 Eylül 2022 (2,459 puan) cevapladı
Canım tahminen Ekim de doğumun ben 36 haftadayim dogim Eylül sonu gözüküyo sen benden sonra dogurursun 
-Reklam-
0 oy
1 Eylül 2022 (1,144 puan) cevapladı
14 Eylül 37 olursunuz ozaman 37 haftada doğum olmazki sezeryan vs ekstta birsey olmadığı sürece. Siz yanlis anlamis olabilirsiniz 
1 Eylül 2022 (182 puan) yorumladı
2 doktora da çıktım ikisi de aynı söyledi yarın tekrar hastaneye gidecem yarın ne dicekler
0 oy
1 Eylül 2022 (667 puan) cevapladı
Son adet tarihine göre hesaplanıyor canım. Normalde 40. Haftada doğar bebişler erken doğumlar ve sezeryanda biraz daha erken. Eğer sezeryansa 2 hafta önce alıyorlar bebeği o yüzden söylenmiş olabilir.
0 oy
1 Eylül 2022 (343 puan) cevapladı
Ben 34 haftadayim cnm ekim basinda bekliyoruz dedi bana 

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 497 göst.
0 oy
9 cevap 797 göst.
0 oy
1 cevap 453 göst.
0 oy
3 cevap 587 göst.

1,512,334 soru

24,667,909 cevap

367,095 kullanıcı

...