0 oy
156 göst.
1 Eylül 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (22 puan) sordu
Merhaba arkadaşlar 6+1 deyim bugün dün biraz yoğun bi gündü benim için çok ayakta kaldım aksam eve geldiğimde ayak bileklerim bayagı şişmişti normal mi sizce bu durum
Gebelik haftası 6

1 cevap

0 oy
1 Eylül 2022 (49 puan) cevapladı
Bende de oluyor ayak ve bilek şişmesi. Akşam eve geldiğimde ev terliklerime ayaklarım sığmıyor oturarak çalışıyorum bende çoğu zaman ayak uzatacak imkanım olmuyor. Eve gelince hemen bir kova soğuk suya tuz döküyorum ve ayaklarimi bir saat falan içinde tutuyorum. Bana iyi geliyor. İstersen deneyin sizde.
2 Eylül 2022 (22 puan) yorumladı
Cok teşekkür ederim :)
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 187 göst.
0 oy
5 cevap 274 göst.
0 oy
6 cevap 425 göst.
0 oy
1 cevap 186 göst.
29 Haziran 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Selin oguz (18 puan) sordu

1,512,352 soru

24,668,109 cevap

367,110 kullanıcı

...