0 oy
159 göst.
31 Ağustos 2022 Doğum kategorisinde (1,071 puan) sordu
Dün sezaryan oldum ağrım çok ağrı kesici etki etmiyor karnıma bastırdı hemşire pıhtılaşma ve kan çıkması için çıktı ama hayla var ağrı daha var sanki içinde ama bastırınca çok acıyor bilgisi olan var mı ne yapmak lazım 
Gebelik haftası Doğdu

2 Cevap

0 oy
31 Ağustos 2022 (395 puan) cevapladı
20 gün oldu halen ağrım var, ağrı eşiğiyle alakalı bir durum sanırım ama mümkün olduğunca yürümeye çalışın. Sık sık tuvalete gidin kalan kan o şekilde gidiyor. 
-Reklam-
0 oy
31 Ağustos 2022 (1,282 puan) cevapladı
Normal yani herkese gore değişir tamamen gecmesi 6 ayi buluyormus yani şiddetlyse agri gecmezse vi kaç gune gorunun doktora.

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,304 soru

24,667,494 cevap

367,070 kullanıcı

...