0 oy
426 göst.
30 Ağustos 2022 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (24 puan) sordu
Güney hastanesinde doğum yapan var mı memnun kaldınız mı? 
Gebelik haftası 33+1
Kapatılma nedeni: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

1 cevap

0 oy
30 Ağustos 2022 (177 puan) cevapladı
Esenlerguneyhastanesi diyorsan ilk dogumumu orda yaptım beni orası dogurtmasaydi başka kimse dogurtmazdi.2.ci çocuğumuda orda dogurcam inşallah 3 ay sonra Songül hanım çok iyi bir doktor 
30 Ağustos 2022 (24 puan) yorumladı
Cok teşekkür ederim
30 Ağustos 2022 (177 puan) yorumladı
Rica ederim canım
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 1,102 göst.
22 Şubat 2023 Doğum kategorisinde Kerem bebek (119 puan) sordu
0 oy
1 cevap 139 göst.
30 Ağustos 2022 Doğum kategorisinde Didem.2 (24 puan) sordu
0 oy
1 cevap 993 göst.
0 oy
1 cevap 170 göst.
26 Nisan 2022 Doğum kategorisinde Nevruz199 (42 puan) sordu

1,512,703 soru

24,672,774 cevap

367,359 kullanıcı

...