0 oy
855 göst.
30 Ağustos 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (113 puan) sordu
Kızlar bugün 30 haftalık oluyoruz. Daha doğrusu 30+0 ama ben anlamıyorum 30 haftalık mı olduk yoksa 30 bitti de 31e mi girdik kimileri takılma diyor ama ben merak ediyorum böyle şeyleri çünkü 38de dogcak bebegım 37 mi olcak 38 mi bunuda bilmiyorum bu hafta hesabından dolayı 

1 cevap

0 oy
30 Ağustos 2022 (966 puan) cevapladı
30 bitti 31 e girmiş oldun canım 
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 1,744 göst.
8 Haziran 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Cennet_kokulum (2,614 puan) sordu
0 oy
2 cevap 1,711 göst.
0 oy
3 cevap 1,400 göst.
12 Ocak 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Nur2112 (303 puan) sordu

1,512,340 soru

24,667,970 cevap

367,100 kullanıcı

...