0 oy
683 göst.
30 Ağustos 2022 Doğum kategorisinde (23 puan) sordu
Kızlar sezeryan için dikiş ağrıları seneler geçse de oluyor diyorlar doğru mu ben korkuyorum normal doğumdan yapamam diye 
Gebelik haftası 22

6 Cevap

0 oy
30 Ağustos 2022 (55 puan) cevapladı
Sezeryan olanlar seneler de geçse bazen sizladigini halı bile cirpamadigini söyleyenler var .normal doğum en sağlıklısı ertesi gün rahatça ayağa kalkarsiniz korkmayın bence onu geçtim zaten bebeğinizi kucağınıza aldığınız an unutacaksiniz herşeyi 
-Reklam-
0 oy
30 Ağustos 2022 (216 puan) cevapladı
Hayır bende hiç öyle bir ağrı acı olmadı
0 oy
30 Ağustos 2022 (617 puan) cevapladı
Sonuçta sezeyan bir ameliyat ben 3 tane sezeryan oldum ve gittikçe her ameliyat bir öncekinden daha da zordu ilk bebeğinse hiç zorlama ve ilk olarak normal doğum düşün derim herseyin normali varken neden ameliyat olasın ki ben ilk çocuğunda 3 gün inat ettim normal yapacağım diye ama olmayınca olmuyor ama ilk şansını normalden yana kullan derim 
0 oy
30 Ağustos 2022 (371 puan) cevapladı
Ben gecen nisanda sezeryan oldum şimdi tekrar 40 haftaligim hiç bir acihissetmedim
0 oy
30 Ağustos 2022 (1,752 puan) cevapladı
Bitane sezeryanım var şimdi 2. Olacak 28 haftalığım. Sızlama falan olmuyor hamile olduğum halde ağır işler de yaptım kişiden kişiye değişir bence
0 oy
30 Ağustos 2022 (166 puan) cevapladı
Bence eskiler onlar canım özelde iki sene önce yaptım ilk başta 6 ay falan yoğun acı oluyor ama sonra geçti gitti alt karında his olmuyor sadece şimdi 2.bebiş var karnım çok daha büyük hiç sızlamıyor bile soğukta falanda öyle birşey olmuyor 

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 235 göst.
27 Mart Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde k.e5319 (2 puan) sordu
0 oy
2 cevap 386 göst.
0 oy
6 cevap 510 göst.

1,512,748 soru

24,673,328 cevap

367,394 kullanıcı

...