0 oy
213 göst.
28 Ağustos 2022 Doğum kategorisinde (182 puan) sordu
Kızlar 37+4 günlük hamileyim çok iş yapıyorum bu gün domates topladım domates salcası yaptım 60 kavanoz yemek yapmaktır evi toplamaktır çok yoruldum korktuğum şey yorgunluktan ağrılarım girip doğura bilirmiyim ilk gebeliği ve vajina bel bacak ağrılarım çok var. 
Gebelik haftası 37+4

2 Cevap

0 oy
28 Ağustos 2022 (579 puan) cevapladı
Yok yükün ağır canım doğum da yakın olduğu için artık normal zaten bişey kalmamış 38 normal kabul ediliyor 
-Reklam-
0 oy
28 Ağustos 2022 (274 puan) cevapladı
Canım ben 28 haftalık gebeyim konserve yaptık iki gün önce aynı şekilde ağrılardan iki gün boyunca kendime gelemedim 

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 210 göst.
6 Temmuz 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Melek11 (381 puan) sordu

1,512,234 soru

24,666,647 cevap

367,028 kullanıcı

...