Benimde sağlık güvencem yok eşim şuan issiz olduğu için ben kadın doğum hastanesine gidiyorum devlet hastanesi annelik hakkından yararlanıyorum ücret ödemiyorum
Bende ozel hastaneye gidiyorum anne skk oluyor muane yarı parasini alıyorlar we bu doğuma da yansıyor cnm
1,512,234 soru
24,666,656 cevap
367,028 kullanıcı