0 oy
260 göst.
28 Ağustos 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (279 puan) sordu
2 gündür biraz tuvalete çıkma ve gaz sorunum vardı  dün akşamdan beri derin nefes  alırken  sol sağ tarafımda acı hissediyorum 16. Haftalarda bu normal midir sizce  tecrübeli annisler bilgilendirir misiniz beni
Gebelik haftası 16

1 cevap

0 oy
28 Ağustos 2022 (1,611 puan) cevapladı
Kabızlık ve gaz normal. Ama nefes alırken ağrı için henüz çok erken. 27. Haftadan sonra göbek deliğinin üzerine çıkıyo ve 30 hafta itibari ile ciğerleri sıkıştırmaya başlıyo. 
28 Ağustos 2022 (279 puan) yorumladı
Tskr ederim güzel  anne. Benimde bobreklerimde  sorun var tedirgin oluyorum.
28 Ağustos 2022 (1,611 puan) yorumladı
O zaman hamileliğin en temeli bol su içerek içini rahatlatabilirsin. Benim 2. Gebeliğim ve çok zorlanıyorum. 33. Haftadayim. Suyum az günde 5 lt su iciyorum. İçim dışım su anlayacagin. Sağlıkla kavusalim bebislere
29 Ağustos 2022 (279 puan) yorumladı
Amin insallh hepimiz sağlıkla alalım kucağımıza bugün  Dr ma gittim gayet iyi :)))
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 303 göst.
0 oy
0 cevap 163 göst.
27 Şubat 2023 Doğum kategorisinde Ozcan1 (10 puan) sordu
0 oy
2 cevap 358 göst.
0 oy
2 cevap 523 göst.

1,512,615 soru

24,671,320 cevap

367,277 kullanıcı

...