0 oy
338 göst.
27 Ağustos 2022 Doğum kategorisinde (430 puan) sordu
Kızlar merhaba

Ben eşimin ailesiyle beraber yaşıyorum eşim 6 buçuk maaş alıyor ayda 3000 de babasına veriyor ailesine yani onun haricinde eve lazım olan bişey varsada alır yani eşim bana da para verir ama her verdiği kuruşu konuşuyor bazen canım yemek falan bişey istiyor evde para yok eşime söyleyince ne yapacaksın parayı lazım olunca ben Zaten veriyorum diyor mesela eve yemek istiyorum ee para da yok bende kalkıp kaynanam ın yada kayinbabam in cebinden alıyorum gizlice nasıl olsa benim hakkımı kocam onlara veriyor diye ama tâbi ceplerinde olan para kimden bilmiyorum şimdiye kadar toplasan 500 lira almışım dir evliliğimin de beşinci senesindeyim zaten bu aralar çok düşünüyorum bi tane oğlum var 2 yaşında acaba yalnış mı yapıyorum. O parayı yerine bırakmalı mıyım 
Gebelik haftası Yok
Kapatılma nedeni: Sohbet amaçlı açılan konular yasaktır. Menüden gebelik dışı konular için ayrılmış alanda konunuzu açabilirsiniz..

İlgili sorular

0 oy
10 cevap 1,491 göst.
23 Haziran 2022 Hamilelikte Testler kategorisinde Seva099 (51 puan) sordu
0 oy
9 cevap 572 göst.
0 oy
6 cevap 659 göst.
0 oy
8 cevap 654 göst.

1,512,350 soru

24,668,080 cevap

367,110 kullanıcı

...