0 oy
110 göst.
27 Ağustos 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (702 puan) sordu
Sada hastanesinde memnun kaldığınız kadın doğum doktoru var mı arkadaşlar 

1 cevap

0 oy
27 Ağustos 2022 (35 puan) cevapladı
 
En İyi Cevap
Canım genelde gokhan beyi öneriyor lar
27 Ağustos 2022 (702 puan) yorumladı
Ya doktora gittik dün daha gebeliğim yeni bebeğin kesesi görünmüyor. Tepecige sevk etti çok kafa yormak istemediğinden biraz bekleyip bebeğimin büyümesini bekliyorum. Sadaya gideyim dedim bide Gökhan beyi çok öneriyorlar aynen
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 140 göst.
0 oy
1 cevap 249 göst.
0 oy
1 cevap 337 göst.
3 Ocak 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Serrraa (111 puan) sordu
0 oy
0 cevap 115 göst.

1,512,404 soru

24,668,682 cevap

367,144 kullanıcı

...