Kızlar merhaba ben 35 hafta 2 günlük gebeyım nts de sancım cıkdı doktor çok fazla sancın var hıssetmıyormusun dedı anlayan varmı acaba 2 . Cekılcek öğleden sonra
1,512,357 soru
24,668,168 cevap
367,111 kullanıcı