20 temmuzda eşimle birlikte olduk 3 ağustosta regl günümdü ama gecikti hemde 20 gün gecikti tarlusal kullandım ve dün regl oldum bugün böyle bir parça geldi ne olduğu hakkında bir bilginiz var mı çok korkuyorum
1,512,374 soru
24,668,351 cevap
367,122 kullanıcı