Kızlar merhaba 32+1 haftadayim. Gebe okuluna mesaj attım ama hâlâ dönüş yapılmadı. Ankara şehir hastanesine gidiyorum. Gebe okuluna kayıtlı olan varmı nasıl bir süreç izlemeliyim
1,512,452 soru
24,669,314 cevap
367,168 kullanıcı