0 oy
116 göst.
22 Ağustos 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (32 puan) sordu

Kızlar merhaba 32+1 haftadayim. Gebe okuluna mesaj attım ama hâlâ dönüş yapılmadı. Ankara şehir hastanesine gidiyorum. Gebe okuluna kayıtlı olan varmı nasıl bir süreç izlemeliyim

Gebelik haftası 32+1

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 202 göst.
24 Ekim 2022 Doğum kategorisinde Nur dogdu (14 puan) sordu
0 oy
2 cevap 658 göst.
15 Aralık 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Emars (11 puan) sordu

1,512,452 soru

24,669,314 cevap

367,168 kullanıcı

...