0 oy
121 göst.
21 Ağustos 2022 Doğum kategorisinde (32 puan) sordu
Hanımlar dr ilhan varank hastanesinde doğum yapanlar memnun mu ?İlk gebelik .Ve tek yataklı odaları var mi?
Gebelik haftası 33

1 cevap

0 oy
21 Ağustos 2022 (217 puan) cevapladı
Bende orda yapmayı düşünüyorum kimisi iyi diyo kimisi kötü diyo bakalım sansimiza kalmış artik
-Reklam-

İlgili sorular


1,512,340 soru

24,667,970 cevap

367,100 kullanıcı

...