0 oy
564 göst.
21 Ağustos 2022 Doğum kategorisinde (249 puan) sordu

Cam sakurada sezaryen doğum yapmayı düşünüyorum ama biraz da tereddüt ediyorum devlet hastanesi diye. Hastane hep yoğun mu acaba sezeryan doğum odaları 2 kişilikmiş .. belki  tek kişi kalırım yoğun olmazsa  denk gelir mi öyle hayaller:)  ziyaret ci saatleri ney acab a

Gebelik haftası 26

2 Cevap

0 oy
21 Ağustos 2022 (70 puan) cevapladı
Bende orda düşünüyorum insallah pişman olmam 33 haftalik
-Reklam-
0 oy
21 Ağustos 2022 (17 puan) cevapladı
Bende o hastanede doğum düşünüyorum kısmetse 33+2 normal doğum odaları tek kişilikmiş sezeryan doğum iki kişilik yakınım doğum yaptı sezeryan memnun kalmış kısmet bakalım biz nasıl olucaz inşallah pişman olmam sağlıcakla kucağımiza alırız bebeklerimizi

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 1,105 göst.
0 oy
1 cevap 487 göst.
0 oy
1 cevap 700 göst.

1,512,402 soru

24,668,676 cevap

367,144 kullanıcı

...