0 oy
255 göst.
21 Ağustos 2022 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (1 puan) sordu

Normal mi bu 3 cu hamileliğin ilk defa böyle yaşıyorum. 


image


Gebelik haftası 36.3

1 cevap

0 oy
21 Ağustos 2022 (8,866 puan) cevapladı
Büyuk 14 kücuk 9  üzeri tansiyon tehlikeli sayılıyor tansiyonunuz çok ýüksek olmasada herkesin vicudu aynı olmuyor sişliginizden doktorunuza bahsettiniz mi bende oglumda boype olmustum 32 haftalik preeklamsi nedeni ile doğum yaptım sizin haftanız daha iyi doktora görünseniz iyi olur geçmiş olsun
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 225 göst.
26 Mart 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Feride4721 (68 puan) sordu
0 oy
3 cevap 369 göst.
0 oy
9 cevap 1,171 göst.
20 Temmuz 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde D0nd7 (423 puan) sordu
0 oy
2 cevap 496 göst.
27 Eylül 2021 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde Roza890 (26 puan) sordu

1,512,150 soru

24,665,585 cevap

366,955 kullanıcı

...