0 oy
496 göst.
29 Aralık 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (201 puan) sordu

b12 vitamini düşük olan varmı yükseltmek için neler yaptinz

4 Cevap

0 oy
29 Aralık 2018 misafir cevapladı

İğne verdi doktorum onu kullanıyorum haftada bir

29 Aralık 2018 (996 puan) yorumladı
Hap çok acıkma yapıyor iğne de aynı mı acaba canım
29 Aralık 2018 misafir yorumladı
Yok canım acıkma yapmıyo
29 Aralık 2018 (996 puan) yorumladı
Sağol canım teşekkürler
-Reklam-
0 oy
29 Aralık 2018 (2 puan) cevapladı

Benimde B12 vitamini cik düşük çıktı iyne verdi doktorum bide balık yağı başka B12 ilaçları verdi 5haftalik hamileyim

0 oy
29 Aralık 2018 (365 puan) cevapladı

Haftada 1 igne vuruldum 5 haftalik

0 oy
29 Aralık 2018 (270 puan) cevapladı

Degeriniz kac benim 203 cikti dusuk herhalde ama birseyde vermiyo hap bile vermedi bu gidisimde konuscam bakayim

29 Aralık 2018 (201 puan) yorumladı
en düşük 187 olmalıymış bnim 183 cıktı sizin normal bnce
29 Aralık 2018 (270 puan) yorumladı
Anladim cnm sizindr cok dusuk degil aslinda igne cabuk yukseltiyo zaten hapla bile cikar yine

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 495 göst.
0 oy
2 cevap 284 göst.
0 oy
3 cevap 445 göst.
29 Mart 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Blablabla (40 puan) sordu
0 oy
4 cevap 619 göst.

1,512,340 soru

24,667,966 cevap

367,100 kullanıcı

...