0 oy
292 göst.
18 Ağustos 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (32 puan) sordu
Arkadaşlar 24+2 günlükken rahimde hunileşme vardi uzunlukta 25 mm olunca serklaj yapıldı serklajdan sonra Endol 25 mg kullanıyorum günde dört tane hafta bir tane praloton Depot iğne vuruluyorum. Postlara bakıyorum genelde herkes progestan kullanmış ama benim doktorum sadece Endol verdi. Sizce başka bir yere gitmeli miyim. Doktorumda Doçent iyi bir doktor ama bilmiyorum postları görünce aklıma takıldı 
Gebelik haftası 25+5

1 cevap

0 oy
18 Ağustos 2022 misafir cevapladı
Doktor kişiye özel tedavi veriyor. Baska doktira gittiginizde baştan muayene olucaksiniz oda ona göre tavsiye vericek. Aklimizda soru varsa doktora Sor cnm .
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 1,124 göst.
0 oy
2 cevap 732 göst.
0 oy
1 cevap 2,286 göst.
0 oy
0 cevap 364 göst.

1,512,684 soru

24,672,284 cevap

367,326 kullanıcı

...