0 oy
98 göst.
17 Ağustos 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (71 puan) sordu
37 haftalık gebeyim Zayıf biriyimde arada iki ayağımdada şişlik oluyordu ama bu sabah uyandığımda sadece sağ ayağım şişmiş ve halen inmedi sisi kaşınıyorda sizce tek ayak sismesi sıkıntı yaratır mi
Gebelik haftası 37+4

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 465 göst.
8 Temmuz 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde F.rumeysa (116 puan) sordu
0 oy
1 cevap 396 göst.
0 oy
1 cevap 338 göst.
3 Ağustos 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Glmsl.1 (60 puan) sordu

1,512,607 soru

24,671,252 cevap

367,275 kullanıcı

...