0 oy
145 göst.
17 Ağustos 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (29 puan) sordu
Arkadaşlar 32-4 haftalık hamileyim karnımın altı vajinamın üstünde kasılmamı uyuşmamı ağrımı ayırt edemeyecğim ağrılar oluyor biraz yürüyünce geçiyor genellikle uzandığmda oturduğunda oluyo bir hafta önce kontrole gittim nst çekildi bi sıkıntım yoktu üç dört gündür bu şekildeyim.Acaba normal mi 
Gebelik haftası 32-4
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 287 göst.
0 oy
10 cevap 740 göst.
+2 oy
1 cevap 716 göst.
0 oy
8 cevap 818 göst.

1,512,436 soru

24,669,132 cevap

367,159 kullanıcı

...