0 oy
262 göst.
17 Ağustos 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (21 puan) sordu
Sorum yukarıda acaba neden oldu simdi bile kasiklarimda hafiften agri vat
Gebelik haftası 6+4

2 Cevap

0 oy
17 Ağustos 2022 (484 puan) cevapladı
Bebek yerleşiyor, rahim büyüyor normal. Kanama eslik etmediği müddetçe sorun olmaz geçer ara ara herkeste olur eminim 
-Reklam-
0 oy
17 Ağustos 2022 (258 puan) cevapladı
İlk haftalarda olur normal. Ben bir gece regl oluyorum sandım karnımın deli gibi ağrımasına uyandım o zaman daha öğrenmemiştim hamile olduğumu ilaç içip yatmıştım

İlgili sorular

0 oy
9 cevap 1,280 göst.
14 Eylül 2022 Doğum kategorisinde Derya elevli (191 puan) sordu
0 oy
11 cevap 728 göst.
0 oy
6 cevap 621 göst.

1,512,685 soru

24,672,319 cevap

367,329 kullanıcı

...