0 oy
133 göst.
15 Ağustos 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (89 puan) sordu
Merhaba arkadaslar ben covid gecirdikten sonra bende iltihapli romatizma çıktı  malesef bu aralar cok agrim var   internet de cok tehlikeli hamilelik  vs yazıyor   18 haftalik hamileyim ...doktora yarin gidiyorum bu sekilde hasta olup sorun yaşayan  var mı acaba .... bu arada kadin dogum doktoruma demeyi de unuttum romatizma hastasi olduguku ama ilacim yok  kullandığım 

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 292 göst.
0 oy
1 cevap 272 göst.
0 oy
2 cevap 375 göst.

1,512,684 soru

24,672,295 cevap

367,327 kullanıcı

...