0 oy
97 göst.
15 Ağustos 2022 Doğum kategorisinde (154 puan) sordu

Kızlar 3 buçuk aylık oğlum var meme + mama olarak besleniyoruz . Aptamil kullandım çok gaz yaptı . Şuan hipp organik combiotik Mama kullanıyoruz gaz sorunumuz yok ama bu sefer de kakasını yapamıyor . Gaz ve kabızlık yapmayacak mama öneriniz var mı :)

Kapatılma nedeni: Sol üst köşede Bebek bakımı bölümünden post açınız

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,363 soru

24,668,252 cevap

367,115 kullanıcı

...