0 oy
387 göst.
15 Ağustos 2022 Doğum kategorisinde (20 puan) sordu

Ama gobek deliği böyle oldu sizce normalmi

image

Kapatılma nedeni: Sol üst köşede Bebek bakımı bölümünden post açınız

3 Cevap

0 oy
15 Ağustos 2022 (1,335 puan) cevapladı
Sağlık ocağına git sarı bi krem sürüyo öbür gün iyileşiyo
-Reklam-
0 oy
15 Ağustos 2022 (2,924 puan) cevapladı
Normal cnm elleme sen zamanla geçiyor 
0 oy
15 Ağustos 2022 (2,349 puan) cevapladı
Normal canım elinde kremin yok mu doktor yazıyor normalde. Onu kullan bir iki güne oda düşer 

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 300 göst.
20 Nisan 2021 Doğum kategorisinde Yagmurunannesi (16 puan) sordu
0 oy
4 cevap 635 göst.
30 Ekim 2022 Doğum kategorisinde Kader tncrr (9 puan) sordu
0 oy
0 cevap 168 göst.
13 Temmuz 2024 Doğum kategorisinde Nrgakr (13 puan) sordu
0 oy
3 cevap 433 göst.

1,512,350 soru

24,668,064 cevap

367,107 kullanıcı

...