0 oy
286 göst.
12 Ağustos 2022 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (34 puan) sordu
39+2 haftalık hamileyim dün gece den beri hastanedeyim sabah yatmışım yapıldı sancılarım çok yüksek çıkıyor ama açılmam yok bir türlü normal doğum olacak demişti doktorum 
Gebelik haftası 39+2

2 Cevap

0 oy
12 Ağustos 2022 (51 puan) cevapladı
Sancılarınız vardır elbet ama açılacak derece de sanciniz olsaydı emin olun buraya girip yazı bile yapamazsınız biraz daha sanciniz çoğalıp açılacaktır eğilip kalkın çok iyi geliyor acilmaya
12 Ağustos 2022 (34 puan) yorumladı
Doğrudur eşimin adına ben soru sordum buraya
-Reklam-
0 oy
12 Ağustos 2022 (643 puan) cevapladı
Açılma olması için sancı gelirken çömel nefes alıp ver ve yürü bol bol
12 Ağustos 2022 (34 puan) yorumladı
Teşekkür ederiz

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 504 göst.
2 Temmuz 2021 Doğum kategorisinde Mervezer (101 puan) sordu
0 oy
1 cevap 217 göst.
0 oy
3 cevap 369 göst.
12 Eylül 2024 Doğum kategorisinde Helin_Akcil65 (2 puan) sordu

1,512,647 soru

24,671,781 cevap

367,293 kullanıcı

...