0 oy
222 göst.
12 Ağustos 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (4 puan) sordu
Benim 4 . Gebeliğim herşeyi unutmuşum sürekli beyaz akıntı görüyorum normalmi yeni gebe olduğumu öğrendim devlet hastanelerinden randevu bulamıyorum bilgisi olan yazsın lütfen 
Gebelik haftası 3+5

1 cevap

0 oy
12 Ağustos 2022 (6 puan) cevapladı
Hamilelikde fizyolojik olarak akinti olması  normalmiş beyaz olursa sıkıntı yokmuş yeşil sarı olursa kokulu bide yoğun olunca enfeksiyon oluyor dedi doktorum 
13 Ağustos 2022 (4 puan) yorumladı
Teşekkür ederim in Şaa Allah
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 141 göst.
22 Mayıs 2022 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Yhymlha (188 puan) sordu
0 oy
0 cevap 164 göst.
0 oy
1 cevap 287 göst.
0 oy
2 cevap 213 göst.
11 Ağustos 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Larmina (1 puan) sordu

1,512,251 soru

24,666,815 cevap

367,042 kullanıcı

...