0 oy
258 göst.
12 Ağustos 2022 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (295 puan) sordu
Kızlar bugun kontrol e gıttım bebegın suyu fazlaymış basına gelen varmı napıcam zararlımı

3 Cevap

0 oy
12 Ağustos 2022 (500 puan) cevapladı
Gebelik Şekeri olunca bebeğin suyu fazla diyorlar genelde 
12 Ağustos 2022 (295 puan) yorumladı
Gebelık sekerim yok. 2 hafta once yukleme yapıldı normal cıkmıs tı neden boyle oldu bilmiyorum
12 Ağustos 2022 (500 puan) yorumladı
Bi sıkıntı olmaz inşallah ya olsaydı doktor söylerdi zaten
12 Ağustos 2022 (20 puan) yorumladı
Benim de suyum fazlaydı diyet yaptım düzeldi çok şükür. Şekerden hamur işinden karpuzdan uzak durdum hala da dikkat ediyorum
-Reklam-
0 oy
12 Ağustos 2022 (981 puan) cevapladı
şekere bakarlar 

erken doğum riski oluyor 

fazla şekerli yemeğin 

portakal vs öyle şeylerde çok şeker var 
0 oy
12 Ağustos 2022 (272 puan) cevapladı
Benim detaylı ultrasonda çıkmıştı hamur işinden şekerden 1 ay uzak dur dedi durdum düzeldi 

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 600 göst.
0 oy
5 cevap 400 göst.
0 oy
1 cevap 215 göst.

1,512,296 soru

24,667,256 cevap

367,057 kullanıcı

...