0 oy
374 göst.
9 Ağustos 2022 Hamilelikte Testler kategorisinde (65 puan) sordu
Kizlar bu testi kullanan ve yanlış sonuç alan var mı? Adetim 3 gün gecikti.Bu testi almış eşim yaptım ama negatif çıktı.Gunu gününe adet oluyorum 10 gün geçmeden kan testi yaptirmiycam, yine kimyasaldir belki diye korkuyorum.

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 353 göst.
0 oy
2 cevap 1,334 göst.
0 oy
1 cevap 828 göst.
0 oy
1 cevap 993 göst.

1,512,662 soru

24,672,035 cevap

367,306 kullanıcı

...