0 oy
389 göst.
9 Ağustos 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (114 puan) sordu
Bayanlar Meryem ana otunu aranızda kullanan oldu mu ben aldım ama ne zaman kullanicam nasıl kullanicam bilmiyorum yardım eder misiniz 
Gebelik haftası 38+4

3 Cevap

0 oy
9 Ağustos 2022 (173 puan) cevapladı
Bende merak ediyorum kullanicam inşallah 
9 Ağustos 2022 (114 puan) yorumladı
Rabbim hayırlı doğumlar nasip etsin
-Reklam-
0 oy
9 Ağustos 2022 (239 puan) cevapladı
Bende merak edenlerdenim  nerden aldiniz acaba 
9 Ağustos 2022 (114 puan) yorumladı
Evimin yakininda aktar olmadığı için trendyoldan sipariş ettim canım
0 oy
9 Ağustos 2022 (39 puan) cevapladı
Doğumun başladığında birisi senin için okuyacak canım . 

Bi kaba Meryem Ana otunu koyacaksın üstüne de ılık otu geçecek kadar su koyup Meryem Suresini okuyacaklar.

Sen hastanede sancı çekerken o ot da açılmaya başlayacak. O açıldıkça senin de açılman olacak.

Öyle suda bekleyecek sen doğum yapana kadar. Doğum olduktan sonra otu sudan çıkarsınlar ki rahmin eski haline gelsin yavaş yavaş kapansın

Bn eltime yaptım . Bi arkadaşım da bana yaptı. Oldu çok şükür 
9 Ağustos 2022 (144 puan) yorumladı
Çok güzel anlatmissiniz ebe bi arkadaşım vardı oda dogumlarda buna cok denk geliyormus ve gercekten işe yaradığını söylemişti.
9 Ağustos 2022 (39 puan) yorumladı
Evet canım çok iyi hatta ben ilk doğumumda bilmiyordum o yüzden sezeryan a alındım. Ama ikinci doğumumda kullandım normal doğum yaptım
9 Ağustos 2022 (114 puan) yorumladı
Sağol canım Allah razı olsun anlattığın için
9 Ağustos 2022 (39 puan) yorumladı
Bir avazda doğur inşallah canım
9 Ağustos 2022 (114 puan) yorumladı
Amin tüm hamileler olarak inşallah

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 348 göst.
25 Ağustos 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Yusuf eymen (39 puan) sordu
0 oy
2 cevap 722 göst.
0 oy
3 cevap 460 göst.
4 gün önce Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Fatosgoktrk (228 puan) sordu

1,512,426 soru

24,668,923 cevap

367,153 kullanıcı

...