kizlar duzensiz adet oluyorum temmuzun 11 de olucaktim olmadım kan testi yaptırdım negatif çıktı Ağustosun 6 sında böyle kahve rengi akıntı sekilinde geldi daha da öle gelmedi kasik ağrım var bel ağrım var baş ağrısı var acaba hamilemiyimdir
1,512,482 soru
24,669,864 cevap
367,196 kullanıcı