0 oy
131 göst.
6 Ağustos 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (52 puan) sordu
Kızlar merhaba

17 haftalik hamileyim. 3 gündür sağ kasigimda ve belimde ağrı var. Karnımın sağ tarafında da sertlik var diğer yerlerine göre. Bu normal mi yaşayan var mı?
Gebelik haftası 17

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 179 göst.
0 oy
2 cevap 455 göst.
0 oy
1 cevap 235 göst.
22 Şubat 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Esma... (93 puan) sordu
0 oy
1 cevap 562 göst.

1,512,230 soru

24,666,621 cevap

367,022 kullanıcı

...