0 oy
165 göst.
5 Ağustos 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (8 puan) sordu
Hanımlar 27haftalik.gebeyim kan değerim 8 gece. Ay 9du ilaç kullanıyorum yükselmiyor böyle başından geçen varmı.ne oldu sonucu ?
Gebelik haftası 27

2 Cevap

0 oy
5 Ağustos 2022 (4,793 puan) cevapladı
35 haftalıkken 8 di. 3 tane serum yedim 40. Haftada doğum yaptım 12 olmuştu değer 
5 Ağustos 2022 (259 puan) yorumladı
Benim kan değerim de 10 serum filan almadm sorun olur mu doğumda? 37 hftadaym
yani hemoglobin 10.9 ama ferritin 10
-Reklam-
0 oy
5 Ağustos 2022 (220 puan) cevapladı
Benim de oyleydi demir ilacini sabah aksama cikarttim cok iyi geldi.

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,237 soru

24,666,690 cevap

367,036 kullanıcı

...