0 oy
328 göst.
3 Ağustos 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (192 puan) sordu
Kızlar doktor bana vitamin ilaçları verdi bi tane aç karnı ile içiliyor bi tane tok karnı içiliyor acaba kullandığım ilaç bebeğe ve bana kilo aldırır mı  ama isterim ki bebek kilolu olsun
Gebelik haftası 30+0
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

2 Cevap

0 oy
3 Ağustos 2022 (96 puan) cevapladı
Vitamin ilacı iyi yanı bebeğe de vitamin veriyor kilo da aldırıyor  düzenli kullan ilaçları  etkisi olsun canim ben günde 4 tane vitamin ilacı kulanayim ama çeşitli yani
3 Ağustos 2022 (192 puan) yorumladı
Evet düzenli kullanıyorum ama inşallah kilo alır bebek brnim ilk kızımın kilosu 2.230 gramdı inşallah bu bebişte güzel kilo olur teşekkğr ederim bilgi için :)
3 Ağustos 2022 (96 puan) yorumladı
Rica ederim  benim de diğer gebeligimde gelişme geriliği vardı kızım vefat etti inşallah bu sağlıklı olur ya tek isteğimiz sağlıklı bir şekilde kucagimiza almak
-Reklam-
0 oy
3 Ağustos 2022 (8,866 puan) cevapladı
Ben 5 haftaliktan beri kullaniyorum 13+3 olduk hergun vitamin takviyesi.aliyorum ama 4 kilo verdim 

İlgili sorular

+4 oy
14 cevap 954 göst.
0 oy
1 cevap 419 göst.
0 oy
0 cevap 362 göst.
0 oy
7 cevap 1,380 göst.

1,512,731 soru

24,672,989 cevap

367,375 kullanıcı

...