0 oy
647 göst.
3 Ağustos 2022 Hamilelikte Beslenme kategorisinde (63 puan) sordu
Arkadaşlar 16+5 hamileyim bal yiyebilir miyim doktorum yemem içmem hakkında hiç bir şey demedi bende cinsiyetini öğrenmiştim yavrumun sormayı unuttum heyecandan ilk hamileligim bazı arkadaşlarim kesinlikle yeme diyor bazıları bir şey olmaz doğumdan sonra bebeğe yedirme 1 buçuk yaşına kadar dedi canım çok istiyor normal de çok sevmem ne yapmalıyım 
Gebelik haftası 16+5

2 Cevap

0 oy
3 Ağustos 2022 (8,866 puan) cevapladı
 
En İyi Cevap
Hic birsey olmaz baldan ne olacakki seker icin diyet yaptıgim halde canım istedikce yiyorum gebelikte yemede içmede kısitlama olmaz doktorun aksi birşey söylemedikce 
10 Ağustos 2022 (63 puan) yorumladı
Çok teşekkür ederim  doktorum yeme içme konusunda hiç bir şey demedi bana .
-Reklam-
0 oy
3 Ağustos 2022 (32 puan) cevapladı
Baldan bişey olmaz canım, ben hamileliğimin başından beri yiyorum. 34 haftalığız şu an ve evet bebeğe direkt yedirilmeyen bir gıda ama senin yemende sakınca yok için rahat olsun 
10 Ağustos 2022 (63 puan) yorumladı
Çok teşekkür ederim cevabınız için internet erişimi sağlayamadim kusura bakmayın yeni cvp verebilirim
10 Ağustos 2022 (32 puan) yorumladı
Hiç önemli değil canım Allah kolaylık versin :))

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 487 göst.
0 oy
4 cevap 417 göst.
0 oy
6 cevap 652 göst.
0 oy
6 cevap 862 göst.

1,512,452 soru

24,669,314 cevap

367,168 kullanıcı

...