0 oy
242 göst.
3 Ağustos 2022 Doğum kategorisinde (13 puan) sordu
Kızlar sezaryan oldum ayaklarım ödem oldu şişti sizce neden ne önerirsiniz Dr 1 haftyaa gecer dedi yaşayan  var mı bu durumu daha öncesinde
Gebelik haftası Bitti

6 Cevap

0 oy
3 Ağustos 2022 (246 puan) cevapladı
benim de oldu mahfoldum ağrısından uyusuklugun dan sonra geçti ams
-Reklam-
0 oy
3 Ağustos 2022 (847 puan) cevapladı
Bol su için , hareket ettikce azalır. 1 haftadan fazlada sürebilir. 
0 oy
3 Ağustos 2022 (64 puan) cevapladı
Ben ilk doğumda suni sancı yedikçe sistim felâket ödem topladı vücudum açılma olmayınca mecbur sezaryen oldum. Odemim çok fazlaydı emzirdikce bol su içtikçe hareket ettikçe gitti ama eğer çok fazlaysa ödemin şişliğin gitmesi biraz uzun sürüyor yani bedenden bedene de fark eder muhakkak 
0 oy
3 Ağustos 2022 (973 puan) cevapladı
Geciyor canim ilk dogumum sezeryandi şişmişti. İkincisi normal oldu yine şişti doktorum şişer geçer diye uyarmisti
0 oy
3 Ağustos 2022 (328 puan) cevapladı
Evet 1 haftada geciyo.bol su iç  tuz yememeye calış 
0 oy
3 Ağustos 2022 (284 puan) cevapladı
10 gün sürdü benm ama geçiyor yani takma

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 238 göst.
27 Haziran 2024 Doğum kategorisinde EceninAnnesii (268 puan) sordu
0 oy
3 cevap 426 göst.
14 Temmuz 2023 Doğum kategorisinde SelmaL (36 puan) sordu
0 oy
3 cevap 457 göst.

1,512,382 soru

24,668,449 cevap

367,124 kullanıcı

...