0 oy
226 göst.
2 Ağustos 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (29 puan) sordu
Arkadaşlar çok stresli geçiyor hamileliğim en ufak şeyleri çok kafayı takıp büyütüyorum eşime güvenim azaldı sürekli tartışma içinde oluyoruz korkuyorum acaba bebek için bir sıkıntı olur mu elimde olan bir şey değil kendi kendime gerçekten bazen delirecekmiş gibi hissediyorum bu durum geçici mi sizin başınıza böyle şeyler geliyor mu. En önemlisi eşime olan güvenimi çok kötü bir şekilde azalması sürekli bi kuşku halindeyiö bu durumun bebeğe bir zararı olur mu arkadaşlar
Gebelik haftası 30-4
Kapatılma nedeni: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

2 Cevap

0 oy
2 Ağustos 2022 misafir cevapladı
Psikolojik yardım alin cnm.
-Reklam-
0 oy
2 Ağustos 2022 (2,870 puan) cevapladı
Fiziksel olarak olmasa bile doğduktan sonra sakin bir bebek beklemeyin.

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 562 göst.
0 oy
5 cevap 660 göst.
0 oy
9 cevap 1,074 göst.
0 oy
22 cevap 2,288 göst.

1,512,419 soru

24,668,852 cevap

367,149 kullanıcı

...