0 oy
928 göst.
2 Ağustos 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (149 puan) sordu
sorum yukarda
Gebelik haftası 37+2

10 Cevap

0 oy
2 Ağustos 2022 (89 puan) cevapladı
Bende merak ediyorum bunu ya ilk cocugum  ozeldeydi sormadik bile suan da özel  istiyorum acaba gire bilirmi
2 Ağustos 2022 (126 puan) yorumladı
Kendı şstegınızr6 baglı genelde sezaryan olursa alıyorlar normal dogumu bılmıyorum ben normal olursam esımı ıstemıyorum ama sezaryan olursam esımı yanımda olmasını isterim
-Reklam-
0 oy
2 Ağustos 2022 (3,342 puan) cevapladı
Hastane ile gorusmen lazim benimkinde almiyorlar mesela
0 oy
2 Ağustos 2022 (282 puan) cevapladı
Benimki de özel ama hastane kabul etmiyor 
0 oy
2 Ağustos 2022 (56 puan) cevapladı
Kız kardeşimin 2 doğumuna da eşini aldılar ama her hastanenin farklı olabiliyormuş
0 oy
2 Ağustos 2022 (716 puan) cevapladı
bugün sordum. corona vakalarının artmasından dolayı almıyoruz dedi doktor. normal doğumda alıyorlar sezeryanda almıyordı. çoğu hastane prosedürü de bu şekilde sanırım. 
0 oy
2 Ağustos 2022 (634 puan) cevapladı
Benim gittigim hastane en son kabul ediyordu
0 oy
2 Ağustos 2022 (528 puan) cevapladı
Bnim esimi almadilar cnm
0 oy
2 Ağustos 2022 (2,870 puan) cevapladı
Hastaneden hastaneye değişiyor.  Ama normal doğumda hepsi alıyor genelde.
0 oy
2 Ağustos 2022 (2,349 puan) cevapladı
Ben özelde 3 doğum yaptım ve hiçbirinde eşimi yanımda istemedim. Erkekler panik yapabilir ve bu bizi olumsuz etkiler diye tercih etmedim. Ama bunu siz tercih ediyorsanız muayenede doktorunuza doğum öncesi bildirmeniz lazım 
0 oy
3 Ağustos 2022 (1,133 puan) cevapladı
Büşra Hanım merhaba sorunuzun cevabını bilmiyorum da görünce hatırladım, bi soru sormuştunuz önceden sağlıklı gitmeyen bir gebeliginiz vardı ne oldu kusura bakmayın hatırlatmak istemezdim benzer durum yasadimda bende öğrenmek istedim.
3 Ağustos 2022 (149 puan) yorumladı
Canm o 16haftalk mecburi normal doğum ile sonlandı ölü doğum oldu...Çok şükür ki Rabb'im aratmadı 6ay sonrasında hamile kaldım genetik sonuçlarından sonra... Günlük kan sulandirici iğne aspirin vitaminler kullandık çok şükür şuan dogumumuza 5gun kaldı
4 Ağustos 2022 (1,133 puan) yorumladı
Benimde 22 haftada sonlandı Rabbım daha yaşatmasın ondan hemen sonra oğlum oldu suan 6..ayın içinde seninde sağlıkla gelsin inşallah kuzum

İlgili sorular

0 oy
8 cevap 784 göst.
24 Şubat 2022 Doğum kategorisinde MerveIrmakDuru121593 (122 puan) sordu
0 oy
3 cevap 348 göst.
20 Haziran 2025 Doğum kategorisinde Aa.yl (491 puan) sordu
0 oy
6 cevap 569 göst.
10 Şubat 2025 Hamilelikte Testler kategorisinde Busseee1 (74 puan) sordu
0 oy
4 cevap 710 göst.
30 Nisan 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Cnblt (1,588 puan) sordu

1,512,748 soru

24,673,328 cevap

367,394 kullanıcı

...