0 oy
225 göst.
2 Ağustos 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (53 puan) sordu
Gebelikte dört aylıkken tiroid testi yaptirdim normal çıktı bir daha yaptırmadım tekrar yaptirmalimiydim
Gebelik haftası 38+3

1 cevap

0 oy
2 Ağustos 2022 misafir cevapladı
 
En İyi Cevap
Doktorunuz gerekli gorse isterdi. Bir sıkıntı olmayinca tekrarlatmiyorlar. Ancak gebelik sonrasi muhakak genel bir kan tahlili yaptırın 
2 Ağustos 2022 (53 puan) yorumladı
Teşekkür ederim
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 414 göst.
15 Ocak 2024 Hamilelikte Testler kategorisinde Eda66 (1 puan) sordu
0 oy
5 cevap 438 göst.
0 oy
1 cevap 261 göst.
14 Haziran 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Fuzuli4800 (298 puan) sordu
0 oy
1 cevap 265 göst.

1,512,675 soru

24,672,177 cevap

367,321 kullanıcı

...